niedziela, 28 września 2014

Rozdział 19

Rano obudziłam się w nijakim nastroju. Wczorajsza noc dała mi dużo do myślenia.  Miałam przeczucie, że duet Goetzeus coś przede mną ukrywa  Ale dlaczego nie zobaczyłam tego wcześniej. Nie miała pojęcia. Bolała mnie głowa.  Wyjęłam telefon z zamiarem zadzwonienia do Mo, gdyż wiedziałam, że muszę z niego wyciągnąć coś więcej. Już miałam nacisnąć zieloną słuchawką, gdy zobaczyłam nową kopertę z wiadomością SMS. Była od Marco. Zastanawiało mnie czego on może chcieć dziś ode mnie po tym jak wczoraj nawrzucałam jego nowej dziewczynie. Chciał się spotkać. Szczerze byłam pewna, że chce mnie za to wszystko porządnie ochrzanić, jednak chciałam się z nim spotkać. Ciągnęło mnie do niego i mimo, że wiedziałam iż ma dziewczynę cholernie chciałam go zobaczyć.
Tak to uczucie, że jest się w kimś zakochanym jest wciąż dla mnie obce i wcale go nie rozumiem. Powinnam znaleźć kogoś kto wreszcie pokaże mi co to znaczy kochać. Miałam nadzieję, że to będzie Marco, jednak wczoraj zostałam sprowadzona boleśnie na ziemię. On wolał jakąś tam Eve a ja chyba musiałam się z tym pogodzić.
- Hejoo siostra - do mojego pokoju wpadł uśmiechnięty od ucha do ucha Mario
Po jego dziwnym wczorajszym zachowaniu nie było ani śladu. Podejrzane. Nie chciałam jednak wywoływać kłótni toteż miło się z nim przywitałam.
- No hej - powiedziałam
- Nie widziałaś gdzieś mojej torby treningowej? - spytał z nadzieję w głosie - za chwilę ma po mnie przyjechać Reus a ja jej nie umiem nigdzie znaleźć - dokończył robiąc maślane oczka
- Leży w łazience na półce - rzekłam z uśmiechem
Cały Mario. Zawsze rzuca swoją torbę gdzie popadnie a potem nie może jej znaleźć
- Co ja bym bez ciebie zrobił Leno - rzekł składając na moim policzku soczystego buziaka
- No już leć grubasku bo się spóźnisz - pośpieszałam go
On tylko uśmiechnął się i już miał wychodzić gdy odwrócił się jeszcze na chwilę w moim kierunku.
- Wpadnij dziś na Idunę. Mamy otwarty trening o 13 a Marco chciał z tobą pogadać- rzekł poważnie i nie czekając na moją odpowiedz wyszedł z domu.
Przewróciłam teatralnie oczami i i zakryłam się kołdrą po sam czubek głowy.
Punktualnie o 13 zajęłam miejsce na trybunach stadionu i podziwiałam poczynania chłopaków. Trening przebiegał sprawnie, gdyż chłopacy nie chcieli zbytnio ośmieszać się przy fanach. Każdy najdokładniej jak tylko mógł wykonywał polecenia trenera. Gdybym ich nie znała uwierzyłabym, że w rzeczywistości są tacy precyzyjni, jednak za dużo czasu już z nimi spędziłam. Trener zadowolony z swoich podopiecznych chodził uśmiechnięty i wydawał kolejny polecenia. Kątem oka spostrzegłam jak Marco na mnie patrzy. Jednak on gdy tylko zobaczył, że go obserwuje odwrócił się w innym kierunku i udawał, że rozmawia z Mikim. Nie zwróciłam na to specjalnie uwagi, wiedząc iż pewnie dąsa się na mnie za wczoraj.
- Hej Lenka - usłyszałam zza moich placów
Obejrzałam się za siebie i ujrzałam uśmiechniętą Anię.
- Hej Anka - rzekłam z uśmiechem gdy ta usiadła koło mnie
- Co siedzisz tak sama? - zapytała
- Jakoś nie specjalnie chce mi się siedzieć z dziewczynami i tą całą Evą - powiedziałam pokazując palcem roześmiane dziewczyny
- Widzę że nie jestem jedyna, która jej nie znosi - rzekła zaczynając się śmiać- wredne, plastikowe babsko.
Rozmawiałyśmy przez całą resztę treningu. Anię bardzo lubiłam. Umówiłyśmy się na wspólne zakupy jutro oraz że pójdziemy razem na siłownie. Lewandowska uwielbia aktywność fizyczną i obiecała, że zarazi mnie tym. Nigdy nie narzekałam na tuszę, bo jestem osobą chudą, ale trochę mięśni nikomu jeszcze nie zaszkodziło.
Gdy trening dobiegł końca pożegnałam się z Anią i wyszłam przed stadion, gdzie miałam spotkać się z blondynem. Po chwili zobaczyłam go jak opuszcza obiekt z tą szmatą.
Jednak ku mojemu zdziwieniu Marco pożegnał się z nią i ruszył uśmiechem w moim kierunku. Jego włosy rozwiewał wiatr, ale nawet w takich wyglądał seksownie. Z każdym jedo krokiem moje serce zaczynało bić szybciej. Czy to możliwe, że ja wreszcie się zakochałam. Tak naprawdę. NIe miałam pojęcia co się ze mną działo w tamtym momencie.
- Panno Leno chyba musimy porozmawiać - rzekł poważnie
Ja tylko kiwnęłam głową na znak, że się zgadzam. Marco otworzył mi drzwi do swojego samochodu a następnie sam zajął miejsce kierowcy.
- Leno wiesz, że twoje wczorajsze zachowanie było nie na miejscu - zaczął spoglądając na mnie swoimi ciemniejszymi niż zazwyczaj oczami - Jednak nie mam ci tego za złe -dodał poprawiając się na siedzeniu i wracając wzrokiem na drogę. 
Nic z tego nie rozumiałam.  W takim razie po co chciał się ze mną spotkać skoro nie ma ochoty mnie zjebać.  Spojrzałam na niego niepewnie. Był tak cholernie przystojny. Skupiony na drodze. Z lekkim dwu dniowym zarostem, który sprawiał że był jeszcze bardziej pociągający. Nawet nie wiem kiedy przygryzłam dolna wargę. 
- Porozmawiamy jak dotrzemy na miejsce - rzekł - I nie patrz tak na mnie. To cholernie mnie rozprasza Leno - rzekł spoglądając na mnie na co ja z niewyjaśnionych przyczyn oblałam się rumieńcem.
Odwróciłam wzrok i skupiłam się na krajobrazie zza okna. Nie miałam pojęcia dokąd zmierzamy. Rozsiadłam się wygodnie na skórzanym siedzeniu aston Martina Reusa i uważnie go obserwowałam. Dostrzegam niewielką bliznę z boku jego szyi. Dziwi mnie to że wcześniej jej nie zauważyłam. Jego blond włosy nadal znajdują się w nieładzie i jeden swawolny kosmyk opada mu na czoło. Tatuaże pokrywające jego rękę nadawały mu coś z Bad Boys'a. 
- Boże dlaczego ty jesteś taki idealny. Pierdolony Reus - klnę w myślach pożerając go wzrokiem. 
- Panno Leno rozpraszasz mnie gdy tak na mnie patrzysz. Mam wtedy wrażenie ze chcesz się ze mną kochać - wyrzuca z siebie
Na jego słowa czuje jak robię się purpurowa na policzkach.  Reus jest pewny siebie. Az za bardzo. Szybko odwracam się w drugą stronę, by nie zauważył że się rumienie. Jednak on nawet nie odwraca wzroku w moim kierunku.  Milczę nie wiedząc co mam odpowiedzieć. Z jednej strony nie chce być jego zabawka a z drugiej cholernie go pragnę. Jakieś dwie części mnie toczą ze sobą wewnętrzny bój. 
- Dokąd jedziemy - zręcznie zmieniłam temat
- Niespodzianka - powiedział spoglądając na mnie 
- Marco - rzekłam mierząc go wzrokiem - Wiesz, że nie lubię niespodzianek 
- Leno jesteś taka głupiutka - rzekł delikatnie i zaczął się śmiać - Ale niech Ci będzie. Jedziemy do takiej odległej knajpki na obrzeżach Dortmundu, gdzie będziemy mogli w spokoju pogadać.  
Uśmiechnęłam się tylko odwracają od niego wzrok. Resztę drogi milczeliśmy.

***************************

Z racji tego, że weekend spędzam chora w łóżku i do tego sama w domu postanowiłam coś napisać.
Rozdział zostawiam do waszej oceny. :)
Liczę na wasze motywujące komentarze, bo z moją weną jest ostatnio źle ;)
Pozdrawiam ;***

10 komentarzy:

  1. Jakie to wszystko intrygujące! Czuje niedosyt!
    Jeju,jednym słowem chce więcej. ;)
    Ciekawi mnie co tam się dalej zdarzy. Z jednej strony pewność siebie Reusa aż razi w oczy a z drugiej .. no jest taki zagubiony.
    Mam nadzieję,że Lena nie ulegnie mu jakoś błyskawicznie szybko.
    Buziaczki i czekam na następny! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyłaś mnie tym rozdziałem, wgl się go nie spodziewałam. Ck jaką maja tajemnicę, i ta blizna. Oj pisz szybko kolejny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierdziu! Ale powiewa tajemnicą! :D
    Jestem strasznie ciekawa co chłopaki ukrywają...
    I Marco jakiś taki inny się nagle zrobił!
    Intryguje mnie coraz bardziej to opowiadanie! :D

    Pisz szybko następny rozdział, bo mnie ciekawość zje! :D
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cię! Uwielbiam takiego Marco! i nienawidzę tej całej Evy!
    Dlaczego zakończyłaś w takim momencie, Jezu!
    Mam ochotę na wiecej i więcej.
    Poziom erotyki w tym rozdziale jet tak wielki, że myslałam, ze rozadzi mi ekran:)
    Uwielbiam!
    Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam i czytam i wciąga coraz bardziej :)
    Blog jest cudowny i mega zaskakujący <3
    Czekam na kolejne i dodaje do obserwowanych :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny rozdział... ! <3
    Już jestem fanką Twojego bloga. :)
    Mam nadzieję że Reus przejrzy na oczy i w końcu skończy z tą Evą.
    A Lena świetnie się zachowała, mówiąc całą prawdę o niej.
    Czekam z niecierpliwością na kolejny. :**

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdę czas to w piątek :) jeśli z czasem będzie gorzej najpóźniej w niedziele

      Usuń
  8. Aaa !
    Rozdział rewaluacyjny !
    Szkoda jednak, że jest on taki króciutki.. :/ Ale cieszę się, że dodałaś go tak szybko. Co do rozdziału, to jak pisałam wcześniej jest rewaluacyjny bardzo mi się on podoba !
    Mam nadzieje, że Marco spojrzy na oczy i żuci tę całą Eve i będzie z Leną.. W końcu on i ona byli by szczęśliwi.. <33
    Natomiast jestem bardzo ciekawa o czym chce porozmawiać z nią Marco gdy dojadą to tej knajpki..

    Czekam na nn !

    Całuski ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no super rozdział :D A Marco mnie przeraża i szkoda mi Leny :/ Mam nadzieje, że się opamięta niedługo.. Dzisiaj przeczytałam od początku Twojego bloga, bo żem dopiero na niego wpadła no i nie żałuję :D Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział :D :D :D Pozdrawiam ~Karu ;d

    OdpowiedzUsuń